siri ore elle

fredag 16. august 2013

Ferie, blogg og instagram!! Og kjøkkenbilder!

Jeg har hatt ferie, bloggen har hatt ferie!! Nå er skolen i gang igjen og forhåpentligvis bloggen også!
Men jeg kan like gjerne innrømme det med en gang!!
Jeg er blitt hekta på instagram!!
Det er der jeg har tilbragt ferien min!
I alle de fine bildenes verden! 
Og for et hyggelig sted å  være!
 
Bloggen og instagram har samme navn:
siri ore elle
 
 
Håper du har hatt en flott sommer!!
Det har jeg!
Hagen vår begynner å ligne en hage og ikke bare en overgrodd urskog!
Jeg har badet og vært på stranda!
Mange ganger!
Og jeg har rukket å feriere på Malta, Gozo og Sicilia!
Kommer nok noen bilder derfra etter hvert...
 




 
Ha en fin fredag og helg!!
Herlig med fri igjen!
Og kom gjerne innom på instagram også!!
(siri ore elle)
 


12 kommentarer:

  1. Dejligt du er tilbage på bloggen :-)

    SvarSlett
  2. Hellu, der var du jo!
    Har savnet deg! Åh, insta du også. Er vel bare jeg snart som ikke er der, og har egentlig planer om å avstå.
    Jeg er treig når det gjelder slike ting, og det er bare snart 1 år siden jeg begynte å blogge for offentligheten.
    Og tenker som så, enda mer tidstyveri og tilgjengelighet.

    Det er vel kun spørsmål om tid at jeg ikke klarer å la være også da men ...;)
    Håper du fortsetter å blogge.

    Og herlig bilder du viser, digger kjøkkenet ditt og alle de fine detaljer.
    Velkommen tilbake til blogg og hverdag!

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Diggar kjøkkenet ditt! :) Den originale innreiinga er berre så lekker :) Og så herleg med alle dei oransje elementa som lyser opp :)
    God helg :)

    SvarSlett
  4. For eit koseleg kjøken du har.
    Mange flotte detaljar :)
    Og god mat :)

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake i blogglandia:-)
    Jeg er også tilbake etter lang ferie. Er på en måte
    godt med hverdag igjen:-))

    Fin fredag til deg.
    Veronica

    SvarSlett
  6. Kjekt at du er tilbake igjen! Og kjekt at du har hatt ein bra sommar;)
    Veldig fint kjøkenet ditt, mange fine detaljar:)
    God helg til deg!
    Klem Alva

    SvarSlett
  7. Det er så koselig med den type gammeldags kjøkkeninnredning som dere har! :) Kul taklampe!

    Koselig med et innlegg fra deg igjen! :) Ønsker deg en god jobboppstart og en fin helg! :)

    SvarSlett
  8. Koselig at du blogger igjen, selv om jeg følger med på insta, så liker jeg bloggen best. Håper skolestarten har vært god. Hilsen Drude

    SvarSlett
  9. Jeg blir så glad av bildene dine :-) - Må bare innom å titte (lenge siden jeg har vært her nå)

    Happy uke ;-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  10. Utrolig koselig :), fine bilder!

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder av et like nydelig kjøkken!
    ELsker retrodetaljene, og at du har beholdt den gamle kjøkkeninnredningen!!

    Skal finne deg på Insta!
    Jeg er også der: minefiine

    SvarSlett
  12. Kjempefint kjøkken! Så fin blogg du har, jeg har bladd meg litt tilbake i postene dine i kveld:-) At du har beholdt så mye av de opprinnelige delene av huset ditt varmer mitt arkitekt- hjerte:-)
    Hekta på Instagram du også? Har vært der en uke selv og er allerede avhengig...

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!