siri ore elle

tirsdag 13. mars 2012

Gåsunger og dilla på blå-lilla!!

Gåsunger er bare så fint og vårlig!!
Utenfor døra til skolen der Fru Samuelsen jobber, er det et stort tre, helt fullt av gåsunger!!
Noen ble med hjem og fikk "alt for tidlig" påskepynt på seg!
Men påsken er jo så kort, og da er det kanskje like godt å pynte litt på forskudd...
Eggene er sydd etter Fru Samuelsens oppskrift, noen av stoffene er fra  En dose retro.





                                              Fineste kveld og morgendag til deg!!
Nå er det tid for et glass Pepsi-max her og avslapping i sofakroken!!

12 kommentarer:

  1. Koslig påskepynt:).Jeg syns også det er så fint med gåsunger, noen hus lenger nedi gata har de et nydelig tre med gåsunger. Har faktisk vurdert å spørre om å få ett par greiner:)))
    En fin kveld til deg!!

    SvarSlett
  2. Hei, hei!
    Så fine farger!! Har du sydd av brukte stoffer? Ser så lekkert ut!
    Gåsunger er min favoritt!!

    Ha en fin onsdag!!

    Klem MA

    SvarSlett
  3. Så koselig:) Nå må jeg ut å finne gåsunger. Fine egg du selger.

    SvarSlett
  4. Kjempe fin påskepynt:) Hærlig med retomønster og fine farger! Å gåsunger er jo så sjønt, må vist ut på jakt jeg også;P

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så stilig påskekpynt!!
    Herlige farger!!
    Vårlig og fint, passa så godt på gåseungegreiner.

    Klem fra Kine i Bergen

    SvarSlett
  6. Så mye fint.Det er greit å prøve andre farger,hvorfor bare gult?Ja det går fort til påske nå,så det er greit å lage litt påske pynt. Nå har jeg lagt meg til som følger av din blogg. ha en fin,fin dag .Klem

    SvarSlett
  7. Så mye fint.Det er greit å prøve andre farger,hvorfor bare gult?Ja det går fort til påske nå,så det er greit å lage litt påske pynt. Nå har jeg lagt meg til som følger av din blogg. ha en fin,fin dag .Klem

    SvarSlett
  8. Så mye lekkert du lager! og fine farger...blir gald jeg

    SvarSlett
  9. Heisann :)

    Tusen takk for hyggelig hilsen.
    Ja, det er den gjenbruksbutikken i Flekkefjord som du nevner.
    Alltid gøy å innom en tur når jeg besøker venner og familie.

    Flotte glade farger her hos deg.
    Ha en fin ettermiddag/kveld.
    Masse hilsener fra Eva.

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Ville bare titte innom for å ønske deg en fin morgendag.

    Og for en herlig påskeinspirasjon! Nå fikk jeg nesten lyst å rydde her så jeg kan påskepynte litt. Jeg har jo masse fint stoff liggende! Tar meg selv i nakken og håper det funker.

    SvarSlett
  11. Så herlige påskeegg.
    Gåsunger er nydelig og så vår.
    Synd vi har allergi i huset, ellers skulle jeg tatt det inn og.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!