siri ore elle

onsdag 11. april 2012

Glassunderlag-gal..

På denne tiden i fjor, eide ikke Fru Samuelsen et eneste glassunderlag!
I dag kan man vel si at hun har så det holder....
Men hvordan begynte denne manien?
Den begynte en dag i sommerferien i fjor....
En dag lå en bitteliten pakke i posten fra Fru Samuelsens tante på Grorud....
Inni pakken lå det 6 coasters i lilla, turis og oransje-toner!
Sammen med en liten post-it lapp:
Hei Siri!
Fant disse da jeg ryddet, noe for deg?
 Klem tante Siren.

Det skulle ikke mere til for å få Fru Samuelsen hektet på glassunderlag......
Plutselig så hun glassunderlag alle veier....
Solgule Coasters fra en gjenbruksbutikk i Flekkefjord!
Kanskje av Amerikansk opprinnelse?? De er tykke og i plast.
De ble kjøpt mens yngstedatter var på kontroll hos reguleringstannlegen.





Rosa Ira fra Tradera.com.
Turkise Coasters fra en genbrugsbutikk i Danmark.
Turkise Ira fra Epla.no
Oransje coasters fra to forskjellige nettbutikker.




Egentlig er det ganske dumt å ha disse herlige fargeklattene liggende i en skuff!
De burde virkelig komme til sin rett på veggen forskjellige steder i huset!
Det får bli morgendagens lille prosjekt!!
Kan jo like godt hente de ned fra veggen når de skal brukes, som å hente de ut av en skuff...
Ja, ja,
 nå vet du hva Fru Samuelsen drev på med etter jobb i dag, hun hang galssunderlag opp på veggen i et fullstendig kaos!!
Heldigvis rakk hun å få ned alle før de andre i familien kom hjem.......

Fin onsdagskveld til deg fra meg!!


12 kommentarer:

  1. Så mange fine.......
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Så mange du har. Likte de rosa og turkise godt, herlig mønster.

    En fortsatt fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. :) Freshe farger! Jeg har ikke sett så mye av slike før, Sikkelig fine er di!!! Lucky You!
    Elsker turkis jeg da! :)
    mvh ann kristin :)

    SvarSlett
  4. Så mange fine glassunderlag!
    Stilig!

    Tusen takk for fin kommentar hos meg ♥

    Ønsker deg en super torsdag :)

    SvarSlett
  5. Hei Fru Samuelsen!
    Jeg har samme rosa Ira som deg, det hører et rundt serveringsbrett til også!!
    Ira er bare så stilig! dessverre er ikke samlingen min så stor....
    Helg i morgen, gleder meg!

    mvh Mona i Kr.sand

    SvarSlett
  6. Hei (:
    Tusen takk for kommentar inne hos deg, hyggelig at du stikker innom.
    så mange fine glassunderlag!:)
    likte veldig godt de rosa og de turkise :)

    ha en fin kveld!! :)

    SvarSlett
  7. Oj :-) er det mulig ?!, så flott!! Takk for kommentar inne hos meg ! Superfint blogg du har, legger meg som følger til deg jeg også!! Ha en fin kveld! Mvh Anita

    SvarSlett
  8. Wow, her var det veggpynt, herlig!
    Likte vinballongene dine under her, de er brukanes til det meste.
    Takk for at du svarte og ga meg adressen din;) Tror blogger sliter for tida..leggr meg som følger hos deg, men jeg får ikke lagt inn noen på lista mi, så det får jeg gjøre når ting ordner seg;)
    Ha ei rikitg god helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  9. Jøsses...
    Her var det litt av en samling!!
    Skulle gjerne ha kommet over noen liknende!!! Her i huset bruker vi glass underlag hver dag... jeg har bare i lin, men bytter de lett ut!!

    Fineste helga til deg og dine!!

    SvarSlett
  10. åååh, så mange fine!!
    heng de opp på veggen sier nå jeg, ikke ta dem ned igjen ;) jeg har store brett i an par av de fargevariantene du har i coasters..digger dem!

    SvarSlett
  11. Oi, så mange fine du hadde! De rosa var nyydelige!
    Syns de var fine på veggen jeg ja! Morsomt! :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!