siri ore elle

lørdag 14. april 2012

Fabelaktig pute.

Bloggen Fabelaktig ber oss vise frem den fineste puta i hjemmet.
I Samuelsenhuset er det mange, mange puter!!
Men den som skiller seg mest ut og som nok er en pute som ikke finnes i de fleste hjem, er denne. Fru Samuelsen liker ting som er anderledes og som ikke alle andre har.
Det er nok hovedgrunnen til at denne puta er favoritten!!
En rosa-lilla pute med et ganske så psykedelisk mønster.
Puta er hjemmesydd.
Stoffbiten var akkurat stort nok til å lage ei pute på 50x50 cm.
Stoffet er originalt retrostoff!! Kjøpt her.
Puta ha hverken glidlås eller konvoluttåpning, den er bare nestet igjen i bunnen.
Det var den eneste måten å få nok stoff til ei pute på!!
Stoffet er oversyntetisk, sikkert nylon, tror forresten det heter børstet nylon.
Etter vask kommer det knusktørt ut av maskinen.....
Vil du se andre favorittputer, er det bare å trykke her.
Fin lørdag til deg!!!

15 kommentarer:

  1. Oi oi, det kaller jeg en sprek pute.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Wow!!!
    Kul pute, virkelig fargesprakende!!

    Klem Hilde K.

    SvarSlett
  3. Fin lilla pute! Takk for tippset om utfordringen :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  4. Stilig pute! Stoffet ser verkeleg heilt *syntet* ut, ja:)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Takk for komplimentet. Det er alltid artig å se at ting blir så fine som man drømte om at de ville bli når man startet prosjektet. Så hyggelig å høre at du titter innom innimellom. Jeg har litt å lese meg opp på etter min lille bloggpause, så jeg gleder meg til å se hva dere superbloggere har skrevet den siste tiden =)

    SvarSlett
  6. Herlige farger på puta di:)
    Likte veldig det lilla skapet jeg skimtet i bakgrunnen!!!

    God kveld til deg:))

    SvarSlett
  7. Hei!
    Nå har jeg sjekket ut nettbutikken der du kjøpte stoffet og bestilt to putevar fra 70-tallet!! Ikke dyrt engang:-)))) Gleder meg!!
    Fin søndag til deg!
    Klem MA

    SvarSlett
  8. Flott og fargerik pute. Lilla er kjempe flott og go´e farge spør du meg. ha ein goé søndag. klem Lilladør

    SvarSlett
  9. Så stilig og fargerik pute! Gøy med litt farger nå mot vår og sommer!:)
    Takk for hilsen inne hos meg!:)

    SvarSlett
  10. Skikkelig fargekick av en pute!! Liker! Ja, det er en av åleskinnspungene til Becksøndergaard jeg har. Kunne egentlig tenkt meg den i en annen farge, men den er herlig frisk i den grønne jeg har og :)

    SvarSlett
  11. Skikkelig fresh pute - En finfin fargeklatt :)
    Håper søndagen din har vært fin, her har vi også fint vær men i kaldeste laget.
    Men noen hagemøbler er blitt vasket og satt i en lun og god krok, så litt utetid har det blitt.

    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  12. Herlig fargeklatt, var kul ved siden av det skapet i bakgrunnen:)
    Stilig å bryte av med den grønne lampen!

    Ha en herlig søndagskveld!
    Klem Monica

    SvarSlett
  13. Det var en glad pute - moro å ha noe som ikke alle andre har:)

    God ny uke til deg:)

    Klem!

    SvarSlett
  14. Kjempe stilig pute:) Gøy å ha noe ikke alle andre har, og ekstra gøy når man har laget det selv:)
    Håper du har en fin kveld.

    SvarSlett
  15. Hei søte deg!
    Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
    Puta du viser er bare lekker! Skikkelig fargefest!
    Fin helg!
    Fabelaktig

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!