siri ore elle

søndag 22. juli 2012

Kuleramme, dukkehus og lamper.

                                                         Hvor blir sommeren av i år?
Venter og venter på sol og et kraftig stabilt høytrykk!!
Som blir liggende lenge over Farsund!
Mens jeg venter passer det bra med et loppemaked!!

Kulerammen er slitt og velbrukt, men kul som bare det.
Jeg synes den er så fin!!!

Dukkehuset er arv.
Det er hjemmesnekret i to etasjer og med glass i vinduene.
Sjarmerende og slitt!
Skal bare være akkurat som det er!!
Jeg lekte med det som liten, det samme gjorde mora mi, koselig det!!

Lampene ble kjøpt på loppis i går!
Vannvittig mye folk, stor trengsel og ikke så veldig mange gobiter!
Og dessverre ikke et eneste retrodynetrekk i sikte.....
 

Fin søndag til deg fra meg!!!

6 kommentarer:

  1. Mye lekkert her da, liker alt jeg:) Den svenske plansjen så vi i Sverige, jeg kjøpte en annen,men kunne godt kjøpt begge:) Begynner å skorte på veggplass både her og på hytta:)
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, så mye fint, kulerammen og huset var fantastisk;)) Håper du har hatt en fin ferie. Her hjemme ryddes det og selges, gleder meg til ferie snart jeg også. Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott dukkehus...

    SvarSlett
  4. Flott kuleramme og jeg digga plakaten bak!!
    Herlig dukkehus

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!