siri ore elle

mandag 19. november 2012

Cathrineholm-kupp og sugerørtrær.

Mitt beste bruktfunn er den svarte og hvite Cathrineholmbollen!
På fredag kom jeg over den på Gjenbruken i Vanse.
Jeg stod der med en oransje kakeboks, to oransje plastboller og fire oransje eggeglass, klar til å betale...
Heldigvis tok jeg meg en runde til i butikken!!
Og der,  på nederste hylle, bak noe rusk, stod den gjemt.....
Uten prislapp, som de fleste tingene i denne butikken.
Jeg betalte 50 kr for alt da jeg kom til kassen!!
Made my day!!!
 
Juletrærne ble sydd i helgen!
Inspirert av Kaspara, men samtidig litt forskjellige.
Gamle sugerør fra barnebursdager for lenge siden ble til stammer.
Washi-tape og klistremerker fra Søstrene Grene.
Snart skal de henge på Fili-granen jeg fikk i fjor!!
Tror det blir fint!!
 
 
 
 
Fin ny uke til deg!!!

10 kommentarer:

  1. Hei Siri
    Så morsomme juletrær! De ble litt mer fargerike dine. Veldig fint med neonpink og sugerør i glade farger.
    Så var du jo veldig heldig med Cathrineholm-bollen. Svigerfar har faktisk helt maken.
    Fin ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så fine de ble!
    Veldig kjekt med bruktfunn til billig penge!
    Finfin mandag :)

    SvarSlett
  3. Bollen er superfin. Og til DEN prisen. Ser utrolig gøy ut å lage disse juletrærne. Dine ble fine !!

    SvarSlett
  4. Hei der!!
    Skal si du var heldig!! Gøy å komme over et skikkelig kupp innimellom!!
    Stilige juletrær, forresten, gøy med sugerør til stamme.
    Fin kveld til deg:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  5. Enkel og fin pynt til treet!
    Så heldig du var som fann den skåla:)

    SvarSlett
  6. Kule juletrær. Jeg får hjertebank på dine vegne ang. Cathrineholmbollen!

    Hilsen Hanne fra Madla

    SvarSlett
  7. Heldigen du som finner slike fine ting! Jeg hadde faktisk tenkt meg inn en tur på lørdag, men ungene nektet... så da måtte jeg bare kjøre forbi i regnværet...

    Kreative juletrær! Like fin fasong som de som står i byen ;o)

    Finfin kveld!

    SvarSlett
  8. Åå så fiiiine! Elsker både din og Kasparas versjon. Disse fekk eg også lyst til å prøve meg på:-) Og så heldig at du fant denn bollen, virkeleg eit kupp! Klem

    SvarSlett
  9. Så fiiine juletrær og den smekre bollen, heldige du;)Jepp disse trærne med sugerør må jeg også prøve meg på, men i enda enklere, enda mer fargerike ser jeg for meg;)

    Fin fin kveld til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  10. Nydelig bolle og fine trær!!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!