siri ore elle

fredag 1. mars 2013

Vårfugler

Mars måned i dag, den første vårmåneden!!
Endelig!
Vårfuglene er litt"tjukke i hue" så de henger litt framtungt.....
Ja, ja....
Dette var dagens produksjon i alle fall!
Neste kull, får litt mindre hode!
Gøy å lage ting som ikke tar så lang tid!
Bølgepapp-ideèn fant jeg på bloggen Kasparas Regnbue.


Håper våren er nær hos deg også!
Jeg fant snøklokker i hagen tidligere i uka!
Sola skinner og det er plussgrader!
Herlig!
Vårlig og fin helg til deg!!

11 kommentarer:

  1. Hei Siri! Hvor var de søte de fuglene! For en kul idé :)
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  2. Fine fuglar, skikkelig vårlige og dekorative :-)

    SvarSlett
  3. For noen skjønne fugler! Også så lekkert med den rosa teipen. Veldig deilig med vårvær, her smelter snøen som bare det.

    SvarSlett
  4. Så søte små fugler!
    Minner meg på de fuglene jeg lagde til påske ifjor...
    På tide å grave fram de igjen kanskje :-)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Så fine da! Hadde aldri kommet på å bruke bølgepapp....God idè som jeg skal huske på.
    Ha en kjempefin helg!
    Mona

    SvarSlett
  6. Hihi søte:)! Deilig at våren er i gang for fullt:D! Ha en fin helg:O) KLem fra Neri :O)

    SvarSlett
  7. Så søte. Bølgepapp er flott ! God helg! D

    SvarSlett
  8. Fine og dekorative fuglar! Må snart plukke fram mine, og kanskje lage nokre nye.....

    SvarSlett
  9. Kjempefine! Fekk lyst til å lage nokre også:-) God helg til deg! klem mari

    SvarSlett
  10. Så fine de var i bølgepapp!! Har sydd like fugler ifjor, men likte veldig godt disse :)
    Beppe

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!