siri ore elle

torsdag 30. mai 2013

Jeg er i hagen....

 
 

Endelig et snev av sommer!!

Jeg kan sitte på kjøkkenverandaen!
Se på båtene som kjører forbi!
Sole meg!
Og lade batteriene!

 

 
Tre uker
til sommerferien begynner!
Liker!!!
 

 
Egentlig holder vi på i hagen for tida!
Eller det som skal bli hage....
Jeg er der motvillig..

Hagen har fått gro som den vil i 30 år...
15 tilhengerlass er kjørt på søpla...
Nå begynner vi å ane hvordan hagen en gang så ut!
Endelig!

Vi finner trapper og fine steinmurer.
Masse skiferheller!

Men det er langt igjen!
Motivasjonen svinger veldig!
Fra optimist til pessimist på "no time!"
 

 
Godt å ha en veranda å slappe av på da!
Finne tilbake motivasjonen!
 
Håper sola skinner på deg!
Kos deg på en torsdag!!

24 kommentarer:

  1. Så fin utsikt !! Liker å se utover sjøen.
    Hagearbeide er slitsomt..men gøy ;)
    Gleder meg til å få se glimt fra hagen deres snart.
    Kos deg i sola !

    Janne

    SvarSlett
  2. For en utsikt!!og flotte bilder, så koselig du har det på verandaen!
    Ønsker deg en fin dag)

    SvarSlett
  3. For en fantastisk utsikt du har! Skjønner godt du får ladet batteriene der. Koslig og fin uteplass du har :-)
    Ha en forsatt fin dag!

    SvarSlett
  4. Og lykke til meg å grave frem hagen. Høres ut som et veldig spennende prosjekt :-)

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder. Syntes nesten jeg kjente sjølukt bare ved å se på de :D

    Minner deg samtidig på at godværet kan forsvinne, det gjør dessverre IKKE hagearbeid, så nyt det mens det er der. Hagearbeid kan godt gjøres i gråvær :D

    Håper du legger ut bilder fra hagen etter hvert. Har selv en overgrodd en som trenger inspirasjon ;)

    Klem
    Cecilie

    SvarSlett
  6. Så spennende med et slikt hageprosjekt=) Tror det er viktig og riktig å ta seg lange og gode pauser. Hagearbeid skal jo egentlig bare være gøy, men jeg gjør også ting i hagen jeg blir skikkelig lei av til tider. Nyt sommerdagene=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Hei Siri! Det var deilig å bli med på kjøkkenverandaen din! For en utrolig fin plass. Herlige, sommerlige farger. Håper det blir snart sommeren også hos oss! Her regner det fortsatt. Det er veldig deprimerende...Idag er det helligdag hos oss. Jeg ser frem en langhelg med både handletur i Belgia i morgen og bryllupsfeiring på lørdag. På søndag skal jeg fly til Rostock i Østtyskland og videre til hansebyen Stralsund. Kommer ikke hjem før fredagkveld. Gleder meg masse! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  8. Fantastisk utsikt du har!! Skjønner godt at du har lyst til å sitte der istedenfor
    å jobbe i hagen!!:)
    Det kommer til å bli kjempefint i hagen når dere blir ferdig. Spennende å finne fram til hvordan hagen en gang var:)
    Kos deg i sola!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  9. Vilka underbara bilder! De var snygga de där gamla hostmedicin-, iallafall fanns det sådana flaskor när jag var liten ;-)
    Kram Helen

    SvarSlett
  10. Å for nokon herlige sommarbilder! Fin uteplass du har, og ikkje minst for ei utsikt :-) klem

    SvarSlett
  11. Her har vi skikkeleg sommar for tida, heilt herleg! Kjempefine bilder, for ei nydeleg utsikt. Så spennande å finne gamle murer og trapper! Lykke til med prosjekt hage! klem

    SvarSlett
  12. For en utsikt!
    Deilig!
    Skjønner godt at du koser deg der ute...

    SvarSlett
  13. Oj, så fina bilder!! Og utsikt!!!!! Yhyy... jeg vill bo i Norge :O)

    SvarSlett
  14. Så herlige bilder og ikke minst flott utsikt:)
    Spennende å grave frem gamle murer og trapper... stå på:)

    Nyt fredagen og helgen:)
    solklem

    SvarSlett
  15. Hei. Spennende å grave frem en gammel hage. Jeg har ikke fått sendt deg gaven enda. Svigermor døde andre pinsedag, og det har vært mye å stå i med og tenke på. Vi måtte reise til Vestlandet, og Pga. forskjellig, så ble hun ikke begravet før i dag. Nå har vi hodet over vannet, men vi blir her oppe til søndag. (Håperr ikke du trodde jeg hadde glemt det) hilsen Drude.

    SvarSlett
  16. Å hallo for en utsikt!! Hadde storkost meg ute hos deg ser jeg:)
    Er veldig glad i å SE på hagen min og, men luking? Urk..
    Ha ei herlig helg:))
    Charlotte

    SvarSlett
  17. Lengter meg til din veranda og utsikt! Veldig flott.

    SvarSlett
  18. Oi, så fint dere har det!
    Virkelig sommeridyll :)

    Ha en fin og (forhåpentligvis) solfylt lørdag!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  19. For et fantastisk sted!
    Skjønner godt du nyter det!

    SvarSlett
  20. Kor fint du har det på verandaen din.
    Og så flott å bruke mjølkeflaskene til rhododendronblomster !!

    God søndag !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  21. For en herlig plass! Der kunne jeg sittet både lenge og vel;) Lykke til med hagen, høres jo spennende ut.

    SvarSlett
  22. Milde himmel! Er dette utsikten fra verandaen din? Noe så utrolig vakkert! Hadde lagt meg dønn til ute på den vakre og koselige verandaen din om den hadde vært i nærheten, kjenner jeg! Hehe. God ny uke til deg.

    SvarSlett
  23. For en fantastisk plass! Og for en utsikt! Lucky you:O) Liker huset ditt, det er virkelig noe helt eget.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!