siri ore elle

fredag 10. mai 2013

Peisen...

.. i hallen er nok ikke den vi fyrer mest i.....
Første gangen røykla vi hele etasjen...

(Det er da man er glad for at brannvarslerne er seriekoblet.....sånn at alle i hele huset kunne ule i kor....fra kjeller til loft....)

Liker fasongen, at den går helt opp til taket og at den er hvit..
 
 
Pompongene ligger ikke der når vi fyrer, hvis noen skulle lure....
 
 
Helg igjen!!
Stille og rolig her hjemme!
Eldstemann er i København med jobben.
Mannen min er på Pepsi-max tur til Tyskegrensen...
Og jeg er bare hjemme!
GOD HELG!!
 

9 kommentarer:

  1. Like stilig som resten av huset. Er du på Facebook ? Har prøvd å finne deg. Hvis du er så kan du sende meg en venneforespørsel hvis du vil. Vi er på hytta i Kragerø. Klare for våren, men det er fryktelig vått. D

    SvarSlett
    Svar
    1. Er på Facebook, så rart du ikke fant meg?? Men jeg fant deg med en gang og har dendt deg en venneforespørsel:-)) Har bare vært i Kragerø en gang, skulle hente et servise vi hadde kjøpt på Finn.no. Det befant seg på ei hytte i strandkanten, fineste stedet jeg noen gang har sett...Vi stressa skikkelig for å finne det, gikk greit til slutt;-)
      Kos dere på hytta! Veldig vått her også.....
      Klem

      Slett
  2. Peis er så koselig :)
    Og peiser er finest når de er hvite.
    Herlig med den hvite pynten på veggen også !

    Ha ei fin helg og kos deg :)
    Janne

    SvarSlett
  3. Flott peis, så rein og stilig.
    Håpe sommaren er så nær at fyring i peis eller ovn kan permitterast nokre månader :)
    Ynskjer deg ei fin helg !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei!
    Liker veldig godt peisen din! Fine heklebrikker på veggen, en god idè å ta med seg!
    Fin helg til deg!
    Mona

    SvarSlett
  5. Så fine heklebrikker! Dekorativt! Kos deg med pepsi-max brettene!! Regner med det er det de kjøper på tyskegrensa....
    Fine fredag til deg!
    Klem TF

    SvarSlett
  6. En skikkelig lekker peis som står i stil med trappa. Fantastisk design! :)

    SvarSlett
  7. Så spennende hus du har! Myyye fint! Fin fin helg til deg)

    SvarSlett
  8. Så koselig med kommentar på bloggen min, for da oppdager jeg din=) en blogg etter min smak, for et fantastisk hus du har. Gleder meg til å lese og se mer=) Fin søndag til deg=) Vibeke

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!