siri ore elle

tirsdag 5. november 2013

Jeg liker gjenbruk!

Jeg liker gjenbruk!
Ingen tvil om det!
Det aller gøyeste er gjenbruk der man bruker en ting på en annen måte enn opprinnelig, synes jeg!
 
 
 
For eksempel....
 

*en pølseboks fra Tyskland, kan brukes til oppbevaring av fjernkontroller...
 
* to tomme vannflasker fra et hotell i Belgia, blir blomstervaser...
 
* brukte sikringsholdere, blir kule lysestaker
 
*en gammel brun flaske, blir kul dekor
 
 
 
* gamle rammer fra gjenbruken, får retrotapet inni og blir dekor
 
*ølflaske fra blomsterbedet utenfor huset, blir til en fin vase
 
*to gamle lampeskjermer, blir fin dekor
 
*små gamle brikker kan stives og henges på veggen med washitape
 
 
Det å bruke sikringsholdere til lysestaker kom jeg ikke på selv!
Idèen så jeg på instagram hos "ireneibygda"

 

 
*englene er laget av bølgepapp fra en lokal butikk og papir fra Søstrene Grene.
 
* lærhjertene er klippet ut av skinn fra ei gammel skinnjakke!
Idè og skinnbit fikk jeg på instagram hos Irene "ireneibygda"
 

 
Gjenbruk er gøy!
Og det er så mye fint man kan finne på uten å kjøpe dyre ting hele tiden!
Håper du fikk noen tips!!
Ha en fin kveld!!!
 
Se gjerne mer på instagram:
ireneibygda
sirioreelle

11 kommentarer:

  1. Hei, der var du jammen. Så masse fint på en gang. Gjenbruk er gøy. Mange gode tips du hadde. D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjelper at noen dytter meg litt....Ha en fin morgendag!! Klem

      Slett
  2. Dette var jo lenge siden sist! Fint å lese fra deg igjen, Siri! Du er jo vel kreativ, du! Så mange fine gjenbrukte ting. Fin kveld til deg! Klem, PillePalle

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg!! Koselig at du stikker innom!! Setter pris på deg!! Ha en fin morgendag! Klem

      Slett
  3. Det ser rigtig godt ud, og så fine idéer!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlett
  4. Du er så herlig kreativ!! :) De lysestakene var virkelig kule - kan se for meg de blir en interiørtrend ;)

    SvarSlett
  5. Oi oi oi, så mye fint og fokus på gjenbruk er jammen meg bra i disse
    tider;) Du er såå flink & kreativ. Imponerende!

    Og så er det så koselig med et innlegg fra deg igjen!¨
    Er fortsatt ikke på insta nemlig!
    Finfin dag til deg;)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei hei! En stund siden jeg har vært inne på bloggen din ;-) Blir den instaen vet du! Fine bilder som vanlig, og SÅ hyggelig at du har nevnt meg da :-) Ser deg snart da, er i klippemodus idag kjenner jeg :-) Klem Irene

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!