siri ore elle

torsdag 18. april 2013

Ny neonrosa bukse....

Lørdagens shoppingrunde resulterte i ei ny bukse til meg!
Ikke akkurat ei bukse som går i ett med omgivelsene da....
Men fargen er bare så fin!!
Minner meg om 80-tallet!
Da hadde jeg en neonrosa joggedress.....
 
Må innrømme at tanken på at jeg er for gammel til ei slik bukse slo meg....
Men kjøpt er kjøpt!
Og buksa var billig, så det er ikke krise om jeg ikke sliter den ut!
Og den passer jo fint inn i stua, så i nøden kan den jo henge til pynt der....



 
Ha en fargerik dag!!

10 kommentarer:

  1. Vildt fine bukser til en dejlig sommerdag:O)

    SvarSlett
  2. Deilig med litt farge til sommeren!!
    Buksa var kjempefin:) Vi trenger litt farger nå om våren og sommeren!!
    Ha en kjempefin dag!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Kul bukse!!
    Synes fargen var fantastisk til sommeren!!
    Kule puter!!
    Finfin ettermiddag ønskes deg!
    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Stilig, gøy med litt forandring og for en knæsj og kul farge;)

    Grattis;)

    SvarSlett
  5. Hi..hi..morsomt! Kjempefin blogg du har. Nå har jeg kost meg og sett på før og etter bilder av rommene og av huset...vi snakker stor foranding, det har blitt kjempefint. Huset ligger også veldig fint til må jeg si:)

    Takk for veldig koselig hilsen! Ha en flott kveld og helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Råstilig farge på ei bukse !
    Kunne godt ha kjøpt ei slik jeg også ;)

    Janne

    SvarSlett
  7. Få på deg buksa !! Kjempekul ! Klem. D

    SvarSlett
  8. Farger er flott! La varmen og fargene komme :o)

    Fin helg!

    SvarSlett
  9. Herlig farge:)
    Skal innrømme at jeg har kun kjøpt det til jentene mine, men skulle gjerne tørt å bruke det selv:))

    SvarSlett
  10. Hej!

    Tack så mycket!!

    Och snygga byxor...

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!