siri ore elle

søndag 1. april 2012

Trekning blogg-basar!!!

Tusen takk til alle som tok lodd!!
Nesten 80 kommentarer og mange nye følgere kom til!!
Helt utrolig!!
Tusen takk!!!
Så gøy!!!

Vinneren av skoleplansjen ble Randi med den fargerike, kreative og inspirerende bloggen Fargefest.
Om ikke lenge, kommer hvitveis-plansjen i posten til deg!!!!

Siden så utrolig mange deltok på blogg-basaren, har Fru Samuelsen trukket 3 vinnere av tapet!!

Fru Lauten med bloggen Luftslottet , ble den ene heldig vinner!!
Anne med bloggen Søster Anne , ble den andre heldige vinner!!
Frk.Knapp ble den tredje heldige vinner!!!!
To tapetbiter med rosa-oransje tapeter kommer snart i posten til dere!!!!

TUSEN takk til alle som deltok!!!!
Setter så utrolig stor pris på det!!
GOD PÅSKE!!!

15 kommentarer:

  1. Så gøy :-) Anne Gilje Gunnarshaug, Odinsgt. 8, 5531 HAUGESUND

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne! :) Og god påske :)

    SvarSlett
  3. Vant jeg??? HURRA!! Så moro!! Nå ble jeg kjempelykkelig , og gleder meg til den kommer i posten! Lover jeg skal gi den et godt hjem :) Adr mi er Randi Husom, 2662 Dovre. Her snør det ute i dag, og det er kald og sur vind. Vi koser oss inne med fyr i ovnen og kortspill. Håper du har en fin palmesøndag og! KLEM.

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse til de heldige vinnerne :-) Og en riktig god påske til deg også. Og jeg eeelsker bestikket i innlegget under. Råfint!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Heldige Randi!! Den plansjen får det nok godt hos ho:)
    God påske!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne! Spesielt misunnelig på deg som fikk hvitveisplansjen, for den hadde jeg bestilt:)

    SvarSlett
  7. Å nej jag glömde ju vara med :) men stort grattis till vinnarna och sol och glitter till dig fina ***

    kramar Lycke

    SvarSlett
  8. Heldige vinnere!!!

    Låner et "teak" bilde av deg til mitt innlegg om awarden, regner med det er greit ;o)

    Nina

    SvarSlett
  9. Hej hej igen :) tack för orden och våren jag förnimmer från dig! här skiner solen men är lite kallt, men allt har sin tid. man bidar coh njuter drömmen så länge ***

    kramar Lycke

    SvarSlett
  10. Heldige vinner av fantastisk plansje. Den er utrolig vakker. God påske til deg.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Heisann:)
    Tusen takk for hilsen hos meg, og så utrolig gøy at du følger meg... velkommen skal du være, og håper du vil trives inne hos meg:)
    Legger meg til her hos deg, synes du har en herlig og inspirerende blogg:))

    Ønsker deg en fortsatt riktig god påske:)
    Påskeklem fra Marianne

    SvarSlett
  13. Gratulerer til vinneren!!!
    Jeg rakk jo aldri å melde med på før den var over jo :)))
    Men jeg har vært litt fraværende i blogglandia de siste ukene pga en operasjon...
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Klem fra ei som er imponert over bloggen din :)
    Anita

    SvarSlett
  14. Hurra! Så artig! :-D Adressen min er Kari Telfer, P.b 513, 1432 Ås UMB

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!