siri ore elle

mandag 7. mai 2012

Sko-tørk i vindfanget...


Det går helt fint å vaske tøysko i vaskemaskinen!!!
Spray på flekkfjerner og vask på 30 grader, gjerne sammen med noen håndklær.
Så smeller og dunker det mindre i maskinen!
Ta ut og heng til tørk!!

Fru Samuelsen har dilla på sko.....
Alle slags sko, bare de er fargerike og litt utenom det vanlige.
Og helst på salg!!
De hvite og brune Roxy-skoene ble kjøpt for 49,-kr paret.
De oransje Converse-skoene var halv pris.
Nå ligger gull-conversene i maskinen, de får ble med i et annet innlegg!
 
 
 
 
I vindfanget er det marmor på gulvet.
Lagt i samme mønster som inngangsdøren!
Ryktene sier at marmor er inn i tiden.....
Hadde jo vært fint om det 60 år gamle gulvet ble inn igjen!
Nå er marmor-gulvet i vindfanget skurt og har fått tre lag med bonings på toppen!
Skal marmorgulv bones??
Får håpe det....
Iskaldt på vinteren, for det er ikke varmekabler i gulvet.
Men fint å se på er det jo!!
 


Takk til dere som er innom og legger igjen koselige kommentarer!!!
Og takk til nye følgere!!!
Fin ny uke til deg!!!

12 kommentarer:

  1. Å gu for noen herlige sko, sånne vil jeg også ha..
    :O)

    SvarSlett
  2. Flott dandering av flotte sko! Bruker også å vaske tøysko i maskinen!
    Ha en fin-fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne hatt skotørkestativet ditt jeg, ønsker meg de knaggene.
    Mange fargerike sko, kjekt at de kan vaskes.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Så mange flotte fargerike sko:).
    Jeg elsker også sko - men er nok ikke like fargerik som deg:).
    Men et par converse sko står på ønskelista mi.
    En fin ny uke til deg:)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  5. Kjempefine sko- har akkutt behov for nye sko- så det blir nok converse på meg også etterhvert;) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Det gulvet var lekkert- skal ha marmorbenk på kjøkkenet her-det er vel ganske tidløst med marmor tror jeg;)

    SvarSlett
  6. hvor er det nogle skønne billeder af dine sko, sikke nogle farver

    SvarSlett
  7. Dette var jo rene kunstinstaallasjonen!

    SvarSlett
  8. Lekre knagger og fin skosamling! Fargerikt :) Håper du har det fint. Klem Henriette

    SvarSlett
  9. Hei der!
    Kjempefint med sko til tørk!!!
    Blir nok Converse på meg også, pleier det....
    Ha en flott onsdag:-)

    Klem Hanne K.

    SvarSlett
  10. God ettermiddag, fru Samuelsen!!

    Dette var sko og tørkestativ helt i tante Fiolett sin smak:-))) De oransje conversene var sååå fine!
    Kos deg videre i dag!!

    Klem tante Fiolett

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg MÅTTE bare legge igjen en hilsen, -tross at vi ikke helt deler smak/stil når det gjelder interiør, for jeg makter ikke ting som minner meg om 70-tallet. ;) (nok å være født da, liksom!)
    MEN det er tøft da, og flott at vi har ulike hjem, ellers ville jo alle ha sett like ut!
    Dessuten sjarmerte det meg helt i senk at du kjørte 8 timer (var d ikke 4 timer hver vei) for å kjøpe det samme serviset som jeg vokste opp med! ;) (Min bestemor hadde makent, og jeg vokste opp på loftet...) <3

    Elsket også spiseri-hyllen din på kjøkkenet, og vil bare fortelle deg at jeg har EN stk glasskuff nede i kjelleren i min lille butikk. Men om den passer inni hullen din, vet jeg ikke. De ser veldig like ut da, og jeg kan ta eksagte mål om du ønsker det.

    PS Utrolig tøft og spesielt gulv! Og marmor skal smøres med ett eller annet, ihvertfall! Ellers setter det seg dritt i porene.
    Ønsker deg en flott dag! :)
    Hilsen frøken Samuelsen.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!