siri ore elle

fredag 7. desember 2012

Syrom i sikte!!

Endelig!!
Snart får jeg meg et syrom på loftet!!
Det rosa rommet skal bli mitt!
Golv og tak er ferdig!
Nå er det bare vegger og litt maling igjen!
 
Skulle ønske jeg fant en rull i et av kottene med den fine rosa-blomstrete tapeten!
Synes den er så fin!
 
Nå blir det hvitt, helt hvitt.
Gleder meg til å få orden på alt "rotet" mitt som ligger i skuffer og skap overalt i huset!!
Kan ikke være lenge til nå, tror jeg!
 
 
 
 
Natta!! 
Er visst på tide å legge seg......

4 kommentarer:

  1. Så flott. Gleder meg til å se rommet ferdig. Deilig med syrom. Fint å kunne ha alt "rotet" stående framme :-)

    SvarSlett
  2. Dette blir fint! Heldige deg som snart har et syrom - jeg ønsker meg, men tror nok ikke det blir denne julen :))
    Fin fin fredag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Heldige du som skal få eget syrom:-)
    Jeg må nok vente til ungene blir større før det blir ett ledig rom til meg:-)
    Gleder meg til å se det ferdig innredet:-))

    Fin helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Så herleg at du får eit eige syrom! Koseleg med skråtak.
    Kjempefin helg til deg:-)
    klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer!!
1000 takk!!